ⵙⴳ ⵓⵖⴰⵡⴰⵙ ⵏ ⵜⵓⵙⵙⵏⴰ ⴰⵔ ⵜⴰⵖⴰⵔⴰⵙⵜ ⵏ ⵜⵙⵓⴳⴰⵔ

ⴰⵙⴳⴳⵯⴰⵙ ⵏ ⵓⵙⵥⵕⴳ : 2018
ⴰⵏⴰⵡ : ⴰⴷⵍⵉⵙ

ⴷⴰ ⵉⵔⵣⵣⵓ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⴰⵕⵥⵥⵓⵎ ⵏ ⵢⵉⴳⵔ ⵏ ⵓⵙⵡⵉⵏⴳⵎ ⵅⴼ ⵜⵖⴰⵔⴰⵙⵉⵏ ⵏ ⵓⵙⵎⵓⵜⵜⵢ ⴳⵔ ⵜⴱⵉⴷⴰⵖⵓⵊⵉⵜ ⵏ ⵓⵙⵍⵎⴷ ⵉⵚⴽⴰⵏ ⵙ ⵜⴷⵙⵍⴰ ⵅⴼ ⵉⵖⴰⵡⴰⵙⵏ ⴷ ⵜⵓⵎⴰⵢⵉⵏ ⵜⵉⵎⴰⵙⵙⴰⵏⵉⵏ ⵏ ⵜⵎⵜⵜⵉⵡⵉⵏ ⵜⵉⵏⵎⵍⴰⵏⵉⵏ, ⴷ ⴳⵔ ⵜⵉⵡⵓⵔⵉⵡⵉⵏ ⵏ ⵓⵍⵎⴰⴷ ⴷ ⵜⵖⵓⵔⵉ ⵏⵏⴰ ⵅⴼ ⵜⵚⴽⴰ ⵜⵖⴰⵔⴰⵙⵜ ⵙ ⵜⵙⵓⴳⴰⵔ.


ⵉⴼⵔⵓⵔⵉⵜⵏ

D'un programme de connaissances à un curriculum de compétences

ⴰⵙⵎⵀⵍ ⵏ ⵜⵙⵔⵜⴰⵢ ⵜⵉⵙⴳⵎⴰⵏⵉⵏ

ⴰⵙⴳⴳⵯⴰⵙ ⵏ ⵓⵙⵥⵕⴳ : 2017
ⴰⵏⴰⵡ : ⴰⴷⵍⵉⵙ

ⴷⴰ ⵉⵙⵇⵙⴰ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⵅⴼ ⵜⵎⵓⴽⵔⵉⵙⵉⵏ ⵉⵣⴷⵉⵏ ⴷ ⵓⵣⵣⴳⵉⵔ ⵏ ⵜⵙⵔⵜⴰⵢ. ⴰⵔ ⵉⵙⵙⴽⴰⵏ ⴰⵣⵓⵛⵛⵍ ⵏ ⵜⵡⵓⵔⵉ ⵏ ⵓⵙⵙⴼⵔⵓ ⵏ ⵓⴹⵕⵉⵚ ⵓⵏⵚⵉⴱ ⴷ ⵢⵉⴽⵣ ⵏⵏⵙ ⴳ ⵓⵡⵜⵜⴰⵙ ⵏ ⵓⵣⵣⴳⵉⵔ ⵓⵏⵖⵉⴷ ⵏ ⵜⵙⵔⵜⴰⵢ, ⴰⵔ ⵉⵙⵙⴼⵙⴰⵢ « ⵜⴰⵏⵇⵇⵉⴹⵜ ⵏ ⵓⵎⵎⵓⵜⵢ ⴳ ⵓⵣⵣⴳⵉⵔ », ⵉⴳⴰⵏ « ⴰⵎⵎⵓⵜⵢ ⵙⴳ ⵓⵙⴰⵎⵎⵙ ⴰⵢⵉⵡⴰⵏ ⵙ ⵡⵓⴷⵎ ⴰⵎⵏⵖⴰⵍ ⵅⴼ ⵓⵙⴽⴰⵔ ⵏ ⵜⵙⵔⵜⴰⵢ ⴷ ⵢⵉⵙⵉ ⵏ ⵜⵖⵜⴰⵙⵉⵏ ⴰⵔ ⵉⵙⵓⵜⵓⵔⵏ ⵏ ⵓⵙⴽⴰⵔ ⵅⴼ ⵓⵙⴰⵢⵙ ⵏ ⵜⵉⵍⴰⵡⵜ » (ⵜⵙⵏⴰ 4).


ⵉⴼⵔⵓⵔⵉⵜⵏ

ⵜⴰⵎⴰⵙⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵓⵣⵍⵍⵓⵎ ⴷ ⵢⵉⴽⵣ : ⵉⵎⵏⵉⴷⵏ ⵉⵡⴰⵍⴰⵏ ⵜⵉⵎⴰⵙⵙⴰⵏⵉⵏ ⵏ ⵓⵙⴳⵎⵉ

ⴰⵙⴳⴳⵯⴰⵙ ⵏ ⵓⵙⵥⵕⴳ : 2017
ⴰⵏⴰⵡ : ⴰⴷⵍⵉⵙ

ⵢⵉⵡⵉ ⴷ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⵅⴼ ⵜⵎⴷⵔⴰⵡⵜ ⵏ ⵜⵎⴰⵙⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵓⵣⵍⵍⵓⵎ ⴳ ⵓⵙⴳⵎⵉ, ⵙ ⵉⵎⵥⵍⵉ ⴳ ⵓⵢⵏⵏⴰ ⵉⵣⴷⵉⵏ ⴷ ⵜⵎⵓⴽⵔⵉⵙⵉⵏ ⵏ ⵓⵍⵎⵎⵓⴷ. ⴰⴷⵍⵉⵙ ⴷⴰ ⵉⵙⵙⵉⴽⵣ ⴰⵣⵓⵛⵛⵍ ⵏ ⵓⵎⵢⴰⵡⴰⵙ ⴳⵔ ⵜⵎⵓⵙⵙⵏⵉ ⵏ ⵓⵣⵍⵍⵓⵎ ⴷ ⵜⵎⵓⵙⵏⵉⵡⵉⵏ ⵜⵉⵎⴰⵙⵙⴰⵏⵉⵏ ⴷ ⵜⵎⵓⵙⵙⵏⵉⵡⵉⵏ ⵏ ⵓⵙⴳⵎⵉ.


ⵉⴼⵔⵓⵔⵉⵜⵏ

Neurosciences et cognition : Perspectives pour les sciences de l'éducation

ⵜⴰⵙⵓⵙⵢⵓⵍⵓⵊⵉⵜ ⵏ ⵓⵙⴳⵎⵉ ⴰⵎⵉⵔⴰⵏ : ⵉⵎⵏⴰⴹⵏ ⴷ ⵜⵎⵢⴰⴷⴰⵙⵉⵏ

ⴰⵙⴳⴳⵯⴰⵙ ⵏ ⵓⵙⵥⵕⴳ : 2017
ⴰⵏⴰⵡ : ⴰⴷⵍⵉⵙ

ⴷⴰ ⵉⵔⵣⵣⵓ ⵓⵎⴰⵔⵉ ⵏ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⴰⴷ ⵉⵙⵎⵢⴰⴷⴰⵙ ⴰⵙⴳⵓⵎ ⵏ ⵜⵙⵓⵙⵢⵓⵍⵓⵊⵉⵜ ⵏ ⵓⵙⴳⵎⵉ ⵏⵏⴰ ⵖⵓⵔ ⵜⵍⵍⴰ ⵜⵅⵉⵜⵔ ⴽⵉⴳⴰⵏ, ⵙ ⵉⵎⵥⵍⵉ ⴷⴷⴰⵡ ⵉⵎⵓⵜⵜⵓⵢⵏ ⵏⵏⴰ ⵉⵎⵓⵏⵏ ⴷ ⵜⵉⵣⵡⵉⵔⵉ ⵏ ⵢⵉⴼⴹ ⵡⵉⵙⵙ ⴽⵕⴰⴹ, ⴷ ⵜⵏⵏⴰ ⴷ ⵉⵏⵣⵖⵏ ⵖⵓⵔⵙ ⴰⵎⵓⵏⵏ ⴰⴽⴽⵯ ⴳⵔ ⵡⴰⵜⵉⴳⵏ ⵏ ⵓⵙⵎⴰⴹⴰⵍ ⴷ ⵓⵙⵎⴰⵜⵜⴰⵢ. ⴰⵔ ⵉⵜⵜⴰⵍⵙ ⵓⵎⴰⵔⵉ ⵅⴼ ⵜⵎⵥⵍⵉⵢⵉⵏ ⵜⵉⵙⵓⵙⵢⵓ ⵜⵉⵙⴳⵎⴰⵏⵉⵏ ⵏ ⵉⵎⵖⵔⴰⴱⵉⵢⵏ ⴷ ⵡⴰⵄⵔⴰⴱⵏ, ⴰⴼⴰⴷ ⴰⴷ ⵉⵙⵙⴽⵏ  ⵜⵉⵅⵉⵜⵔⵜ ⵏ ⵜⵎⵥⵍⵉⵢⵉⵏ ⵏ ⵡⴰⵎⵓⵏⵏ ⴰⴷ ⴳ ⵜⵙⴰⵖⵓⵍⵉⵏ ⵏ


ⵉⴼⵔⵓⵔⵉⵜⵏ